The Analysis of Gender Differences in the Use of Foreign Language Learning Strategies

Název česky Analýza genderových rozdílů v použití strategií učení se cizímu jazyku
Autoři

DOSKOČILOVÁ Marie VLČKOVÁ Kateřina

Rok publikování 2010
Druh Další prezentace na konferencích
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis V prezentaci je představen komplexní výzkum vztahu použití strategií učení se cizímu jazyku (FLLS) a genderu. Výzkum byl proveden v pátých a devátých ročnících základních škol a na gymnáziích. Výzkum je zasazen v teoretickém rámci taxonomie strategií podle L.R. Oxfordové (1990) a využívá jejího dotazníku (SILL) doplněného o vlastní dotazník. Korelace mezi využíváním strategií a pohlavím žáků jsou analyzovány pomocí Spearmanova korelačního koeficientu. V příspěvku jsou prezentovány výsledky těchto analýz.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.