Portfolio jako komunikační prostředek mezi učitelem, žáky a rodiči

Autoři

VÁCLAVÍK Antonín

Rok publikování 2010
Druh Článek ve sborníku
Konference Šimoník, O. (ed.) Příprava budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků.
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Klíčová slova portfolio; communication; communication skills; communication competences; evaluation
Popis Cílem příspěvku je alespoň částečně postihnout úlohu portfolia jako prostředku komunikace mezi učitelem, žáky a rodiči. Autor akcentuje komunikační kompetence učitele, spoluúčast rodičů na evaluačním procesu a komunikační dovednosti žáka při hodnocení jeho portfolia. Příspěvek se opírá o výzkumnou sondu, jejímž cílem bylo zmapovat formální a reálnou implementaci portfolia do ŠVP základních škol.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.