Dewey's and Rorty's Thoughts on Education
Název česky | Deweyho a Rortyho názory na výchovu |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2010 |
Druh | Článek v odborném periodiku |
Časopis / Zdroj | Pragmatism Today |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
www | Jedná se o srovnávací analýzu pojetí výchovy u Deweye a Rortyho s ohledem na současné problémy. |
Obor | Filosofie a náboženství |
Klíčová slova | Dewey; Rorty; Philosophy of education; educatee; educator; environement |
Popis | Text je rozdělen na tři obsahové části. V první z nich autor definuje základní východiska pragmatismu a jeho pojetí filozofie výchovy. Ve druhé specifikuje Deweyho a Rortyho přístup k výchově a vzdělání. Ve třetí se zabývá porovnáním těchto dvou přístupů a oceněním především pojetí Deweyho. |
Související projekty: |