Specifičnost dětského vnímání při recepci literárního textu - rozvíjení předčtenářské gramotnosti u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami

Autoři

ŠUBRTOVÁ Milena

Rok publikování 2010
Druh Článek ve sborníku
Konference Vítková, M.; Havel, J. (eds.) Inkluzivní vzdělávání v primární škole. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova specificity of childs perception in reception of literary texts; developing pre-readers literacy; working with literature in special preschools
Popis Rozvíjení předčtenářské gramotnosti u dětí se speciálními vzdělávacími potřebami klade na zprostředkovatele umělecké literatury zvýšené nároky. V případě literárněvýchovného působení v institucionálním prostředí mateřské školy je nutné hledat taková řešení, aby se společná četba stala opravdu spojujícím prvkem.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.