Angažovanost žáků ve výukové komunikaci na druhém stupni základní školy

Logo poskytovatele

Varování

Publikace nespadá pod Pedagogickou fakultu, ale pod Filozofickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

ŠEĎOVÁ Klára ŠVAŘÍČEK Roman

Rok publikování 2010
Druh Článek v odborném periodiku
Časopis / Zdroj Pedagogická orientace: odborný čtvrtletník a zpravodaj České pedagogické společnosti
Fakulta / Pracoviště MU

Filozofická fakulta

Citace
www Full text
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova Pupils` willingness to communicate; receptive dimension; productive dimension; cognitive learning; affective learning; active and inactive pupils
Popis Text představuje empirickou studii, která na základě dat z terénního výzkumu pedagogické komunikace řeší otázku žákovské angažovanosti ve výukové komunikaci. Ukazuje, v jaké míře se žáci zapojují do komunikace ve školní třídě a jak to souvisí s efektivitou jejich učení. Zároveň zkoumá perspektivu učitelů, kteří se spontánní žákovskou angažovaností nakládají tak, aby dosáhli naplnění svých záměrů, mezi nimiž dominuje plynulý a bezproblémový průběh hodiny na straně jedné a pedagogický imperativ aktivizace všech žáků na straně druhé.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.