Využití E-learningu při profesním vzdělávání osob s těžkým zdravotním postižením v Německu (Neckargemünd, Baden-Württemberg)
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2010 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Vítková, M., Havel, J. (eds.) Inkluzivní vzdělávání v primární škole. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | BBW (Berufsbildungswerk); virtual education; e-learning; vocational integration of persons with severe health impairment; participant and graduate of virtual education; tele-coach; tele-working; Neckargemünd |
Popis | Předkládaný článek je věnován problematice virtuálního vzdělávání osob s těžkými zdravotním postižením při zařízení pro přípravu na povolání mládeže s tělesným postižením - BBW (Berufsbildungswerk) Neckargemünd. Projekt virtuálního vzdělávání je zde takřka ojedinělý a využívají ho mladí lidé s těžkými tělesnými postiženími ze všech spolkových zemí Německa. Úspěšnost vzdělávacího projektu v oblasti profesního uplatnění je u absolventů virtuálního vzdělávání velmi vysoká. Článek popisuje počátky projektu, jeho technické zabezpečení i realizaci včetně příkladů z praxe, a také se věnuje dalšímu směřování projektu v budoucnosti. Článek tématicky navazuje na výzkum realizovaný v rámci specifického výzkumu. Plné znění článku v elektronické podobě (CD) |
Související projekty: |