Komunikační kompetence žáků 1. stupně ZŠ pro sluchově postižené

Autoři

HRICOVÁ Lenka KLENKOVÁ Jiřina

Rok publikování 2010
Druh Článek ve sborníku
Konference Vítková, M., Havel, J. (eds.) Inkluzivní vzdělávání v primární škole. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami.
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova education of children with special education needs; primary schools for hearing impaired; young aged pupils; communication competences
Popis V příspěvku jsou shrnuty výsledky dílčího výzkumu z oblasti komunikačních kompetencí žáků mladšího školního věku, žáků prvního stupně základní školy pro sluchově postižené, kde se realizuje výchova a vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami. Nejednalo se sice o výzkum v rámci výchovně vzdělávacího procesu v běžném vzdělávacím proudu, ale přesto i zde jsou znát jisté integrační (inkluzivní) trendy, spíše však v kontextu sociálním než v kontextu školské inkluze. Plné znění článku je v elektronické podobě na CD-ROM.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.