Problematika specifických poruch učení v dospělosti (kvalitativní výzkum - případová studie)

Autoři

BALÁTOVÁ Kristýna MACHÁČOVÁ Iveta

Rok publikování 2010
Druh Článek ve sborníku
Konference Vítková, M., Havel, J. (eds.) Inkluzivní vzdělávání v primární škole. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova specific learning difficulties (SLD); brain dysfunction; attention deficit hyperactivity disorder (ADHD); adulthood; dyslexia; dysgraphia; dysorthography; dyscalculia; dyspraxia; dyspinxia; case study
Popis Tento článek se zabývá problematikou specifických poruch učení v dospělosti. Tedy konkrétně tím, jak se v dospělosti projevují specifické poruchy učení a jaké se používají diagnostické metody specifických poruch učení u dospělých osob. V části výzkumné je pak rozpracována kasuistika klientky, v níž je obsažena rodinná i osobní anamnéza, týkající se specifických poruch učení, a jsou zde také demonstrovány jednotlivé potíže spektra SPU. Plné znění příspěvku je v elektronické podobě na CD.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.