MYIMLE SYSTÉM PŘI VÝUCE ELEKTRONIKY, ELEKTROTECHNIKY A DIGITÁLNÍ TECHNIKY
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2010 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Technické vzdelávanie ako súčasť všeobecného vzdelávania Zborník príspevkov |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | effective and interesting learning MyIMLE; intelligent animation |
Popis | Elektronika, elektrotechnika a digitální technika patří v současné době k velmi silným pilířům techniky jako taková. Zasahuje do oblastí, ve kterých by je člověk ani nehledal. Z toho důvodu je nutné již na základních školách s těmito obory seznamovat žáky populárním způsobem tak, aby bylo možné mezi žáky vyhledat ty, kteří k nim mají vztah a pomoci jim při volbě povolání. Nestačí pouze propagace, využívání různých animací, simulací či jiných informačních technologií. Nejzajímavější pro děti je přímé setkání s reálnými systémy. MyIMLE systém, vyvíjený na naší fakultě umožňuje přímé propojení reálných systémů s interaktivními multimediálními systémy vytvářenými v AdobeFlash. Toto propojení přináší i mnoho výhod při výuce na odborných i pedagogických školách. Příspěvek si klade za cíl ukázat základní možnosti MyIMLE systému při výuce elektrotechniky, elektroniky a digitální techniky. Příspěvek je přípravnou částí výzkumu prováděného v rámci výzkumného záměru. |
Související projekty: |