AKTUALIZACE OBSAHU VÝUKY INFORMAČNÍCH TECHNOLOGIÍ
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2008 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Moderní technologie ve výuce - 2. ročník Sborník abstraktů a elektronických verzí příspěvků |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | Hyperlink;Flash;Captivate;e learning; education support; distance; learning |
Popis | Znalost informační technologií je úzce spojována s počítačovou gramotností. Výuka, jak probíhala doposud, byla založena na předpokladu, že studenti, kteří přicházejí na fakultu nejsou dostatečně v této oblasti gramotní a potřebují své znalosti doplnit a dostat se tak na potřebnou základní úroveň. Konečně nastává čas výuku posunout do pozice tam, kam patří. K didaktickému využití informačních technologií. To je nejdůležitější z ICT pro současného pedagoga. Článek ukazuje cesty, kterými se ubírá naše fakulta aby budoucím pedagogy vybavil potřebnými znalostmi a dovednostmi. Příspěvek je přípravnou částí výzkumu prováděného naší katedrou. |