Integrovaná přírodověda v české škole

Logo poskytovatele
Autoři

SVATOŇOVÁ Hana PLUCKOVÁ Irena MÍSAŘOVÁ Darina HOFMANN Eduard

Rok publikování 2010
Druh Konferenční abstrakty
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis V české škole se postupně vytvářejí podmínky pro uplatnění integrované výuky přírodních věd. Kurikulární reforma českého školství otevírá tuto možnost a podporuje ji. Praktické uvedení v život však provázejí četná úskalí počínajíc vlastní přípravou vysokoškolských studentů učitelství pro druhý a třetí studeň a konče chronickým nedostatkem financí. Přínos uplatňování syntézy poznatků pro běžný život je však výzvou pro všechny pedagogy. Na spolupráci učitelů řady škol, univerzit, využíváním prostředků např. z evropských strukturálních fondů pro podporu integrace ve škole nabytých vědomostí lze vidět snahu celé komunity o zlepšení. Řešitelé projektu zúročují své zkušenosti z integrované výuky studentů učitelství prvního i druhého stupně, a připravují konkrétní materiály pro učitele z praxe včetně potřebných kurzů. V české škole se postupně vytvářejí podmínky pro uplatnění integrované výuky přírodních věd. Kurikulární reforma českého školství otevírá tuto možnost a podporuje ji. Praktické uvedení v život však provázejí četná úskalí počínajíc vlastní přípravou vysokoškolských studentů učitelství pro druhý a třetí studeň a konče chronickým nedostatkem financí. Přínos uplatňování syntézy poznatků pro běžný život je však výzvou pro všechny pedagogy. Na spolupráci učitelů řady škol, univerzit, využíváním prostředků např. z evropských strukturálních fondů pro podporu integrace ve škole nabytých vědomostí lze vidět snahu celé komunity o zlepšení. Řešitelé projektu zúročují své zkušenosti z integrované výuky studentů učitelství prvního i druhého stupně, a připravují konkrétní materiály pro učitele z praxe včetně potřebných kurzů.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.