Komunikační kompetence žáků 1. stupně základních škol pro sluchově postižené v německé spolkové republice Baden-Württemberg

Autoři

HRICOVÁ Lenka KLENKOVÁ Jiřina

Rok publikování 2010
Druh Kapitola v knize
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Článek prezentuje výsledky dílčího výzkumu z oblasti komunikačních kompetencí žáků prvního stupně základních škol pro sluchově postižené, žáků se speciálními vzdělávacími potřebami mladšího školního věku. Přestože se nejednalo o výzkum na běžných výchovně vzdělávacích zařízeních, ale na zařízeních zřízených pro žáky s určitým typem postižení, jsou zde však rovněž znát jisté integrační (inkluzivní) trendy, spíše však v kontextu sociálním než v kontextu školské inkluze.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.