Vlivy rodiny na komunikační kompetence žáků základních škol pro sluchově postižené v České republice a v Německu
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2010 |
Druh | Konferenční abstrakty |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Popis | V příspěvku s názvem Vlivy rodiny na komunikační kompetence žáků základních škol pro sluchově postižené v České republice a v Německu bude zveřejněna část výsledků výzkumu k rigorózní práci autorky, která se týká komunikačních kompetencí žáků mladšího školního věku na základních školách pro sluchově postižené v České republice a v Německu, respektive německé spolkové zemi Baden-Württemberg. V rámci tohoto článku bude v souvislosti s komunikačními kompetencemi žáků poukázáno zejména na vlivy rodiny a bude zdůrazněna důležitost její role. Komunikace je jedním z nejdůležitějších cílů při vzdělávání žáků škol pro sluchově postižené a podmínkou pro úspěšné dosažení tohoto cíle je právě podpora ze strany rodiny, která představuje pro dítě velkou motivaci. |