Analýza hudebního softwaru v návaznosti na dotazníkové šetření na základních školách v ČR
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2010 |
Druh | Článek v odborném periodiku |
Časopis / Zdroj | Teoretické reflexe hudební výchovy |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
www | Didakticko-metodické aspekty využití multimédií v hudební výchově na ZŠ, 2. číslo, 6. ročník časopisu Teoretické reflexe hudební výchovy |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | music software; multimedia; music education |
Popis | Studie vychází z výsledků výzkumného projektu s názvem Výzkum využití multimediálních technologií v hudební výchově, který byl proveden v roce 2010 na základních školách ČR akademickými pracovníky a doktorandy Katedry hudební výchovy Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity. Jen 120 respondentů z 614 dotázaných učitelů má přímou zkušenost s hudebním softwarem. Nejčastěji používaný hudební software, pokud jde o učitele hudební výchovy, je Sibelius, Capella, Finale, Cubase, Cakewalk, Encore a Sequel. Studie analyzuje a srovnává výše uvedený software z hlediska přímé aplikovatelnosti v hudební výchově. Vyšlo také v angličtině in: Sedláček, M. (ed.) The Multimedia Technologies Applications in Music Education. Brno: MU, 2010, s.33-38. ISBN 978-80-210-5392-2. |
Související projekty: |