Hodnocení průběhu vzdělávání jako jedna z oblastí vlastního hodnocení školy

Autoři

SYSLOVÁ Zora

Rok publikování 2010
Druh Článek v odborném periodiku
Časopis / Zdroj Řízení školy. Speciál pro MŠ
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova self-assessment; tools of evaluation; teachers competence; video-practising of interactions
Popis Příspěvek vychází z výzkumných šetření, které provedla autorka v rámci disertační práce. Snaží se poskytnout teoretická východiska, ale i metodická doporučení pro sebehodnocení učitelky mateřské školy. Pojmenovává některé kompetence učitelky, ale především kritéria, která pomáhají lépe vyhodnotit očekávanou kvalitu učitelčiny práce.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.