Didaktická znalost obsahu na výstupu z přípravného vzdělávání učitelů

Autoři

PÍŠOVÁ Michaela KOSTKOVÁ Klára

Rok publikování 2010
Druh Kapitola v knize
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Cílem příspěvku je pokusit se doplnit dosavadní výzkumná zjištění v oblasti rozvoje didaktické znalosti obsahu jako jádrové složky poznatkové báze učitelství, která je základnou kompetenčního profilu učitele. Prezentována je výzkumná sonda, která prostřednictvím ohniskové skupiny hledá odpověď na otázku, z čeho studenti vycházejí při plánování i realozaci výuky v průběhu pedagogické praxe. Jinými slovy, zda a do jaké míry využívají znalost oboru pro tvorbu obsahu vyučování na úrovni ontodidiktiky i psychodidaktiky.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.