Práce s uměleckou literaturou v mateřské škole speciální

Autoři

ŠUBRTOVÁ Milena

Rok publikování 2010
Druh Kapitola v knize
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Rozvíjení předčtenářské gramotnosti u dětí se speciálními vzdělávacími potřebami klade na zprostředkovatele umělecké literatury zvýšené nároky. V případě literárněvýchovného působení v institucionálním prostředí mateřské školy je nutné hledat taková řešení, aby se společná četba stala opravdu spojujícím prvkem. Případová studie analyzuje práci s dětskou knihou ve speciální mateřské škole (způsob práce s literaturou v mateřské škole, výběr knih pro práci s dětmi a reakce recipientů, připravenost pedagogických pracovníků apod.).
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.