Připravenost na inkluzivní vzdělávání z pohledu pedagogických pracovníků

Autoři

VAĎUROVÁ Helena PANČOCHA Karel

Rok publikování 2010
Druh Kapitola v knize
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Kapitola vymezuje pojem inkluzivní vzdělávání; jeho východiska a obsah z pohledu mezinárodních dokumentů a přístupů. Pojem inkluzivní vzdělávání je následně analyzován z pohledu aktuální české legislativy. Na teoretická východiska navazuje kvantitativní výzkumné šetření analyzující připravenost pedagogických pracovníků na vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí z pohledu pedagogických pracovníků v základních školách v severomoravském regionu. Příspěvek prezentuje dílčí výstupy výzkumu probíhajícího v rámci výzkumného záměru Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání na PdF MU.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.