Sociální interakce žáků se sociálním znevýhodněním v základní škole

Autoři

BARTOŇOVÁ Miroslava

Rok publikování 2010
Druh Článek ve sborníku
Konference HAVEL, J., FILOVÁ, H. (eds). Inkluzivní vzdělávání žáků v primární škole. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. .
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova student with social disadvantage class climate preparatory class of primary school teacher education socially deprived areas primary school
Popis V následující stati prezentujeme výsledky kvalitativně orientovaného šetření zaměřeného na analýzu sociálního klimatu ve třídách vzdělávající žáky se sociálním znevýhodněním. Jedná se o dílčí výzkumné šetření realizované v rámci výzkumného záměru Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání. Šetření bylo realizováno v základních školách města Brna v oblasti vyloučených lokalit, ve školách, při kterých jsou zřízené přípravné třídy.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.