Volba povolání u žáků se specifickými poruchami učení

Autoři

BARTOŇOVÁ Miroslava

Rok publikování 2010
Druh Článek ve sborníku
Konference STANKOWSKI, A., GABRYS,´K. Antropotechnika – kulturotechnika-socjotechnika w pedagogice specjalnej, Antropotechnigue, Culture technice and Sociology technice in Special Leeds Pedagogy.
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova Professional orientation pupil with specific learning difficulties education secondary education teacher
Popis Problematika profesní orientace u dospívajících jedinců s postižením je stále v popředí zájmu našich i zahraničních odborníků. Záměrem našeho příspěvku je prezentovat výzkum, který byl realizovaný ve speciálních třídách pro žáky se specifickými poruchami učení při základních škol ve městě Brně. Respondenty byli žáci 9. ročníků a zajímal nás jich profesní záměr, volba střední školy a okolnosti, které tuto volbu ovlivňují
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.