Připravenost učitelů na přítomnost nadaných žáků ve třídě.
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2010 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Šimoník, O. (ed.) Nové přístupy v přípravě budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků. Sborník příspěvků z pracovního semináře. |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Klíčová slova | Teacher; teacher education; inclusion; gifted pupil. |
Popis | Příspěvek se zabývá postoji a názory učitelů na problematiku inkluze nadaných žáků do tradičních tříd. Formou rozhovoru se třemi pedagogy nabízí jejich praktické zkušenosti se začleněním nadaného žáka do třídního kolektivu. Autorka nabízí k zamyšlení otázku, zda jsou učitelé v praxi na výuku nadaných žáků dostatečně připraveni. |
Související projekty: |