Připravenost učitelů na přítomnost nadaných žáků ve třídě.

Autoři

ŠKRABÁNKOVÁ Jana

Rok publikování 2010
Druh Článek ve sborníku
Konference Šimoník, O. (ed.) Nové přístupy v přípravě budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků. Sborník příspěvků z pracovního semináře.
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Klíčová slova Teacher; teacher education; inclusion; gifted pupil.
Popis Příspěvek se zabývá postoji a názory učitelů na problematiku inkluze nadaných žáků do tradičních tříd. Formou rozhovoru se třemi pedagogy nabízí jejich praktické zkušenosti se začleněním nadaného žáka do třídního kolektivu. Autorka nabízí k zamyšlení otázku, zda jsou učitelé v praxi na výuku nadaných žáků dostatečně připraveni.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.