Pedagogical practice and its place within prospective teachers´pregraduate education
Název česky | Pedagogická praxe a její místo v přípravě budoucích učitelů |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2010 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | New Pathways in The Professional Development of Teachers |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | professional activity; teachers profession; pregraduate preparation; pedagogical practice; educational competences |
Popis | Příspěvek se zabývá problematikou a postavením pedagogických praxí v rámci přípravy budoucích učitelů. Poukazuje na funkci jednotlivých podob praxe a zdůrazňuje význam, jež tyto zastávají jako celek při utváření základních kompetencí každého budoucího učitele. Obsahem pedagogických praxí by měly být činnosti, které povedou k osvojení základních kompetencí pro výkon profese učitele na jednotlivých stupních škol. Souvisí to také s přesně stanovenými úkoly pro studenty učitelství a možnými intervencemi v průběhu jejich praxí fakultními učiteli. |
Související projekty: |