Teorie a metodika výchovy jako integrující předmět studia učitelství

Autoři

STŘELEC Stanislav

Rok publikování 2010
Druh Článek ve sborníku
Konference SIROTOVÁ, M., FRÝDKOVÁ,E. (ed.) Pedagogická veda a školská prax v historickom kontexte. Zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie.
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova theory and methodology of education; teachers competences; system and conceptual and aspects of realization
Popis Teorie a metodika výchovy je specifickým předmětem studia učitelství, který je svým zaměřením disponován k vytváření a posilování integračních vazeb mezi profesními kompetencemi učitele. Článek se zabývá postavením, koncepcí a některými procesuálními otázkami výuky této disciplíny z hlediska zkušeností jedné fakulty. Příspěvek je součástí řešení výzkumného záměru PdF MU Brno MSM0021622421 Škola a zdraví pro 21. století.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.