Diferencovaný a individuální přístup k žákům ve výuce cizích jazyků
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2010 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Marie Vítková, Jiří Havel (eds.): Inkluzivní vzdělávání v primární škole. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | individualization; differentiation; FLT |
Popis | Uplatňování diferencovaného a individuálního přístupu k žákům patří v současnosti k základním pedagogickým zásadám. I v cizojazyčné výuce je třeba respektovat individuální zvláštnosti žáků a předpoklady k učení, jejich zájmy, zkušenosti, potřeby, učební motivaci i učební styly. V příspěvku jsou podrobněji osvětlena vybraná kritéria pro realizaci vnitřní diferenciace, některá z nich jsou opatřena konkrétními příklady pro výuku němčiny jako cizího jazyka. |
Související projekty: |