Diferencovaný a individuální přístup k žákům ve výuce cizích jazyků

Autoři

JANÍKOVÁ Věra

Rok publikování 2010
Druh Článek ve sborníku
Konference Marie Vítková, Jiří Havel (eds.): Inkluzivní vzdělávání v primární škole. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami.
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova individualization; differentiation; FLT
Popis Uplatňování diferencovaného a individuálního přístupu k žákům patří v současnosti k základním pedagogickým zásadám. I v cizojazyčné výuce je třeba respektovat individuální zvláštnosti žáků a předpoklady k učení, jejich zájmy, zkušenosti, potřeby, učební motivaci i učební styly. V příspěvku jsou podrobněji osvětlena vybraná kritéria pro realizaci vnitřní diferenciace, některá z nich jsou opatřena konkrétními příklady pro výuku němčiny jako cizího jazyka.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.