Zařazování alternativ do výstupů studentů v přípravě budoucích učitelů na hodinách pedagogické komunikace

Autoři

PIŠTĚKOVÁ Lucie

Rok publikování 2010
Druh Článek ve sborníku
Konference Příprava budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova Pedagogic Communication; Education Methods; Alternative Methods; Creativity Techniques and Approaches
Popis Ve svém příspěvku se budu zabývat problematikou zařazováním alternativ, tedy alternativních metod, aktivizačních přístupů a jiných forem netradičního vyučování či aktivizující výuky do výstupů studentů v hodinách pedagogické komunikace. Úkolem studentů, bylo zvolit si vhodnou metodu či přístup pro vyučovaný předmět a začlenit jej do přípravy na hodinu. Metoda měla být volena tak, aby došlo co k nejefektivnější výuce. Ve svém článku se budu zabývat tím, jaké metody si studenti vybírají nejčastěji a proč tomu tak je.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.