Zařazování alternativ do výstupů studentů v přípravě budoucích učitelů na hodinách pedagogické komunikace
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2010 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Příprava budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | Pedagogic Communication; Education Methods; Alternative Methods; Creativity Techniques and Approaches |
Popis | Ve svém příspěvku se budu zabývat problematikou zařazováním alternativ, tedy alternativních metod, aktivizačních přístupů a jiných forem netradičního vyučování či aktivizující výuky do výstupů studentů v hodinách pedagogické komunikace. Úkolem studentů, bylo zvolit si vhodnou metodu či přístup pro vyučovaný předmět a začlenit jej do přípravy na hodinu. Metoda měla být volena tak, aby došlo co k nejefektivnější výuce. Ve svém článku se budu zabývat tím, jaké metody si studenti vybírají nejčastěji a proč tomu tak je. |
Související projekty: |