Vazba mezi systémem vzdělávacích cílů a reálných výukových výstupů na příkladu učiva o funkcích na ZŠ

Autoři

BUDÍNOVÁ Irena

Rok publikování 2010
Druh Účelové publikace
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Učivo o funkcích patří k nejobtížnějším částem školské matematiky. Zároveň se jedná o učivo, které je užitečné pro život každého člověka. Proto je důležité věnovat tomuto učivu pozornost a dbát na to, aby byly plněny cíle, které jsou pro učivo funkcí stanoveny. Práce se zabývá problematikou osvojování vědomostí a dovedností v oblasti funkcí žáků základní školy. Při výzkumu je využívána kombinace dvou výzkumných metod: didaktického testu a pedagogického experimetu. Ze zjištěných výsledků našeho výzkumu vyplývá potřeba změny přístupu k výuce funkcí. Tato inovace by měla být zařazena do pregraduální přípravy učitelů.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.