Role učebnic v procesu implementace kurikulární reformy.

Autoři

KNECHT Petr

Rok publikování 2010
Druh Článek ve sborníku
Konference Bulletin IVŠV PdF MU 2010
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
www http://www.ped.muni.cz/weduresearch/texty/BulletinIVSV2010.pdf
Obor Pedagogika a školství
Popis V první části příspěvku jsou rozebírána teoretická východiska procesu implementace kurikulární reformy se zvláštním zřetelem k učebnicím, které mohou plnit roli "agenta", jenž do školní výuky přináší reformní prvky. Druhá část příspěvku seznamuje s výsledky kvalitativní výzkumné sondy, jejímž cílem bylo zjistit, zda a v jaké míře byly učebnice využívány během tvorby školních vzdělávacích programů na 19 pilotních gymnáziích. Výzkum naznačil, že mezi gymnázii mohou existovat výrazné rozdíly.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.