Žáci základních škol pro sluchově postižené v České republice a v německé spolkové zemi Baden-Württemberg a jejich komunikační kompetence

Autoři

HRICOVÁ Lenka

Rok publikování 2010
Druh Kapitola v knize
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Předkládaná kapitola vychází z tezí k disertační práci autorky, které byly obhájeny v rámci rigorózního řízení v dubnu roku 2010. Tématem je problematika komunikačních kompetencí, které jsou v rámci klíčových kompetencí aktuálně řešenou oblastí na všech školách v České republice i v Německu. Konkrétně se jedná o klíčové kompetence žáků mladšího školního věku na základních školách pro sluchově postižené v České republice a v německé spolkové zemi Baden-Württemberg. Výzkum, jehož část je v této kapitole prezentována, byl podpořen z fakultních výzkumných projektů PdF MU s čísly MUNI/41/039/2008, zakázka č. 3038 (Komunikační kompetence žáků ZŠ pro sluchově postižené v Německu a v ČR) a MUNI/41/038/2009, zakázka č. 3037 (Rozvoj komunikačních kompetencí žáků ZŠ pro sluchově postižené v Německu a v ČR).

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.