Příležitost a podpora v edukačním prostředí školy se zaměřením na žáky v riziku vývoje poruchy chování.

Autoři

VOJTOVÁ Věra

Rok publikování 2010
Druh Kapitola v knize
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Model Kvality života školy ukazuje na faktory edukačních příležitostí a opory pro žáky v riziku poruchy chování. Ti jsou skupinou žáků nejčastěji vylučovanou ze školy a ohroženou nedokončeným vzděláním. Model inkluzivní školy, který kapitole představujeme jsme vytvořily na základě dlouhodobého výzkumu. Inkluzivní škola, která využívá svůj prostor a procesy učení a výuky pro podporu a posilování žáků v riziku vývoje poruchy chování zvyšuje jejich šance na uspokojivou socializaci a kvalitu života v dospělosti.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.