Přínos reflexe pedagogických činností a výsledků pro profesní rozvoj studentů učitelství pro primární školu (o vzájemných vztazích teorie a praxe).

Autoři

HORKÁ Hana

Rok publikování 2010
Druh Kapitola v knize
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Autorka sleduje proces otevření se profesi od vnímání sebe i žáků, budování pozitivní profesionální motivace až po rozvoj pedagogického myšlení. Uvádí výčet doporučovaných reflektovaných činností studenta jako možné východisko pro vymezení kritérií k hodnocení výkonu studenta na pedagogické praxi. Prezentuje zkušenosti z realizace studijního programu oboru Učitelství pro 1. stupeň základní školy na PdF MU a prezentuje výsledky strukturované reflexe studentů k vybraným tématům profesní přípravy.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.