On some aspects of teaching hearing-handicapped students in standard courses

Název česky K některým aspektům výuky sluchově handikepovaných studentů
Autoři

SLÁDEK Petr BEDNÁROVÁ Renata MILÉŘ Tomáš

Rok publikování 2011
Druh Článek v odborném periodiku
Časopis / Zdroj Procedia Social and Behavioral Sciences
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
www http://www.sciencedirect.com
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova Handicapped student; hearing impairment; courses in mathematics; courses in physics
Popis Cílem tohoto výzkumu je poskytnout další metody nezbytné pro obnovení účinnosti procesu výuka/učení pro tělesně postižené studenty se sluchovým postižením, kteří se účastní standardních univerzitních kurzů. Význam studie umocňuje skutečnost, že postižený student vzděláván ve studijním oboru učitelství matematiky a fyziky. Kvalitní vzdělávání budoucích učitelů s handikepem bude mít dopad na následné vzdělávání handicapovaných dětí.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.