On some aspects of teaching hearing-handicapped students in standard courses
Název česky | K některým aspektům výuky sluchově handikepovaných studentů |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2011 |
Druh | Článek v odborném periodiku |
Časopis / Zdroj | Procedia Social and Behavioral Sciences |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
www | http://www.sciencedirect.com |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | Handicapped student; hearing impairment; courses in mathematics; courses in physics |
Popis | Cílem tohoto výzkumu je poskytnout další metody nezbytné pro obnovení účinnosti procesu výuka/učení pro tělesně postižené studenty se sluchovým postižením, kteří se účastní standardních univerzitních kurzů. Význam studie umocňuje skutečnost, že postižený student vzděláván ve studijním oboru učitelství matematiky a fyziky. Kvalitní vzdělávání budoucích učitelů s handikepem bude mít dopad na následné vzdělávání handicapovaných dětí. |