Improvement of science and technology literacy by means of ICT-based collaborative action research including hands-on experiments

Název česky Rozvoj přírodovědné a technologické gramotnosti pomocí kolaborativního akčního výzkumu založeném na ICT
Autoři

TRNA Josef TRNOVÁ Eva NOVÁK Petr

Rok publikování 2011
Druh Článek v odborném periodiku
Časopis / Zdroj Contemporary Issues in Education
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova improvement; science and technology literacy; ICT-based collaborative action research; hands-on experiments
Popis Článek se zabývá výzkumem hands-on aktivit aplikovaných v kolaborativním akčním výzkumu založeném na ICT. Použitou výzkumnou metodou je konstrukční výzkum. Výsledky v podobě kurikulárních materiálů jsou prezentovány na mezinárodním kolaborativním projektu.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.