Intervenční strategie v dramatických etudách.

Autoři

VOJTOVÁ Věra PAVLOVSKÁ Marie

Rok publikování 2011
Druh Článek ve sborníku
Konference Sapere Aude2011
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova Residential education; drama education; intervention triangle; socialization; behavior disorder.
Popis U dětí v institucionální výchově je zvýšené riziko vývoje poruch chování především z důvodu patologických popř. omezených příležitostí k učení spojených s multifaktoriální dimenzí etiologie poruch chování. Cílenou intervencí formou dramatické výchovy je možné jim tato znevýhodnění kompenzovat. Článek prezentuje výstup z výzkumu, jehož předmětem byla tvorba a ověřování efektivity metodiky intervenčních strategií s využitím etud dramatické výchovy pro podporu a posilování dětí v ústavní výchově s cílem prevence poruch chování.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.