Intervenční strategie v dramatických etudách.
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2011 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Sapere Aude2011 |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | Residential education; drama education; intervention triangle; socialization; behavior disorder. |
Popis | U dětí v institucionální výchově je zvýšené riziko vývoje poruch chování především z důvodu patologických popř. omezených příležitostí k učení spojených s multifaktoriální dimenzí etiologie poruch chování. Cílenou intervencí formou dramatické výchovy je možné jim tato znevýhodnění kompenzovat. Článek prezentuje výstup z výzkumu, jehož předmětem byla tvorba a ověřování efektivity metodiky intervenčních strategií s využitím etud dramatické výchovy pro podporu a posilování dětí v ústavní výchově s cílem prevence poruch chování. |
Související projekty: |