Strategie učení se cizímu jazyku. Dotazník pro žáky (manuál k nástroji)
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2011 |
Druh | Odborná kniha |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Popis |
Manuál představuje teoretická východiska vybraného autoevaluačního nástroje zjišťujícího strategie učení se cizím jazykům u žáků základních, středních a jazykových škol. V manuálu je nástroj podrobněji představen, včetně jeho výzkumného vývoje v ČR, který zahrnuje několik pilotáží. Popsány jsou základní psychometrické vlastnosti nástroje. Je také uvedeno, jak výsledky získané z nástroje vyhodnocovat a jak s nástrojem na školách nebo ve výzkumu pracovat. Manuál je v on-line verzi dostupný na stránkách NÚV (dříve NÚOV). Manuál vznikl v rámci projektu Cesta ke kvalitě - národní projekt MŠMT „AUTOEVALUACE - Vytváření systému a podpora škol v oblasti vlastního hodnocení“ (CZ.1.07/4.1.00/06.0014). Projekt partnersky realizovali Národní ústav odborného vzdělávání a Národní institut pro další vzdělávání. Projekt byl financován z Evropského sociálního fondu a ze státního rozpočtu České republiky. |