Vliv motivačních úloh na výsledky výchovně vzdělávacího procesu v předmětu chemie na ZŠ

Autoři

CÍDLOVÁ Hana PETRŮ Michaela

Rok publikování 2011
Druh Článek ve sborníku
Konference Zborník z medzinárodného seminára doktorandského štúdia "Metodologické otázky výskumu v didaktike chémie"
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova education chemistry motivation primary school
Popis Článek popisuje návrh výzkumné metody, která by měla dát odpověď na otázku, jestli interdisciplinární motivační úlohy používané ve výuce chemie ve škole mohou ovlivnit vztah žáků k tomuto předmětu a jejich porozumění chemii. Článek prezentuje také vybrané výsledky výzkumu provedeného autorkami se vzorkem cca 900 respondentů: Srovnání vztahu žáků k chemii v letech 2010 a 1996.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.