Organizational Learning in School: Case Studies of Czech Basic Schools

Logo poskytovatele

Varování

Publikace nespadá pod Pedagogickou fakultu, ale pod Filozofickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Název česky Organizační učení ve škole: případové studie českých základních škol
Autoři

POL Milan HLOUŠKOVÁ Lenka NOVOTNÝ Petr SEDLÁČEK Martin

Rok publikování 2011
Druh Další prezentace na konferencích
Fakulta / Pracoviště MU

Filozofická fakulta

Citace
Popis Příspěvek přináší dílčí závěry empirického výzkumu o organizačním učení ve školách. Cílem výzkumu je porozumět současné realitě organizačního učení na českých základních školách včetně vedení a řízení organizačního učení v kontextu kultury školy a to s ohledem na hlavní proces školního fungování - učení a vyučování. Na základě třech případových studií základních škol popíšeme a vysvětlíme proces organizačního učení, které zahrnuje rovinu organizačního, skupinového a individuálního učení, a to jak podobě řízeného i informálního učení. Současně hledáme, co ve škole i mimo školu proces organizačního učení stimuluje, a jak je možné tento proces rozvíjet.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.