Thinking Hats aneb Jak začít s CLIL

Autoři

VOJTKOVÁ Naděžda

Rok publikování 2011
Druh Článek ve sborníku
Konference Integrovaná výuka cizího jazyka a odborného předmětu CLIL
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova CLIL; introducing to schools
Popis Článek ve sborníku se zaměřil na způsoby zavádění CLILu do českých škol a na možné problémy a výzvy, které mohou učitelé i administrátoři řešit. Článek vychází z výzkumu a zkušeností z projektu CLIL, Výuka jazyků napříč předměty, Vysočina Education a MU, a ze zkušeností účastníků workshopu, kteří se pomocí teorie šesti „přemýšlivých“ klobouků (de Bono, 1999) snažili utřídit svá očekávání a názory o zavádění výuky formou CLIL. Článek shrnuje základní principy, které je nutné dodržovat při zavádění CLILu do škol.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.