Thinking Hats aneb Jak začít s CLIL
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2011 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Integrovaná výuka cizího jazyka a odborného předmětu CLIL |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | CLIL; introducing to schools |
Popis | Článek ve sborníku se zaměřil na způsoby zavádění CLILu do českých škol a na možné problémy a výzvy, které mohou učitelé i administrátoři řešit. Článek vychází z výzkumu a zkušeností z projektu CLIL, Výuka jazyků napříč předměty, Vysočina Education a MU, a ze zkušeností účastníků workshopu, kteří se pomocí teorie šesti „přemýšlivých“ klobouků (de Bono, 1999) snažili utřídit svá očekávání a názory o zavádění výuky formou CLIL. Článek shrnuje základní principy, které je nutné dodržovat při zavádění CLILu do škol. |