Výzkumný záměr Škola a zdraví 21 a získané výsledky v oblasti sportovně pohybových aktivit
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2011 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Ošetrovatelstvo - pohyb - zdravie |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | school teachers children stress coping strategies |
Popis | V našem výzkumném šetření v rámci výzkumného záměru Pedagogické fakulty MU Škola a zdraví 21 jsme již v minulosti prokázali, že míra stresu ve školním prostředí přímo působí na všechny jeho účastníky. Na dospělé v jiném období a s vyšší intenzitou než na děti, přitom učitelé v tomto šetření prokazují vysokou míru rizika. Z navrhovaných a posléze aplikovaných metod jsme zjistili, že je nutné respektovat nabízenou pomoc formou vybraných pohybových aktivit dle zaměření jednotlivce, tedy individuálně. Z realizovaných metod jsou sestaveny nabídky, které spadají do tří základních okruhů – sportovně pohybová aktivita, psychomotorika a její varianty, kinezioterapie a její varianty. |
Související projekty: |