Postupy při interpretaci přírodovědných metod
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2011 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | EVROPSKÉ PEDAGOGICKÉ FÓRUM 2011 |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
www | http://www.epf.econference.cz/czech/sbornik-journal_cs.html |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | knowledge, conceptual understanding, interpretation |
Popis | Článek pojednává o přípravě inovace obsahu předmětu Metodika plánování přírodovědných aktivit. Předmět je určen budoucím učitelům různých zaměření s cílem poskytnout jim podněty z vědecké oblasti. Uvědomila jsem si, že bych mohla kreativně využít nedotčenost studentů metodologií vědy a připravit jim aspoň některé hodiny jako aktivity, které jim fungování vědy přiblíží na vlastní kůži. Vybrala jsem témata, kde jsem schopna s přiměřenou erudicí diskutovat. Dále předkládám východiska a koncepci takto upraveného programu. |