Postupy při interpretaci přírodovědných metod

Autoři

SVOBODOVÁ Jindřiška

Rok publikování 2011
Druh Článek ve sborníku
Konference EVROPSKÉ PEDAGOGICKÉ FÓRUM 2011
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
www http://www.epf.econference.cz/czech/sbornik-journal_cs.html
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova knowledge, conceptual understanding, interpretation
Popis Článek pojednává o přípravě inovace obsahu předmětu Metodika plánování přírodovědných aktivit. Předmět je určen budoucím učitelům různých zaměření s cílem poskytnout jim podněty z vědecké oblasti. Uvědomila jsem si, že bych mohla kreativně využít nedotčenost studentů metodologií vědy a připravit jim aspoň některé hodiny jako aktivity, které jim fungování vědy přiblíží na vlastní kůži. Vybrala jsem témata, kde jsem schopna s přiměřenou erudicí diskutovat. Dále předkládám východiska a koncepci takto upraveného programu.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.