Digitální fotoaparát a multisenzoriální výuka cizích jazyků

Autoři

SCHEJBALOVÁ Zdeňka

Rok publikování 2011
Druh Článek v odborném periodiku
Časopis / Zdroj Komenský, odborný časopis pro učitele základní školy
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova multi-sensorial teaching; pupils with learning desabilities; french; partitive article
Popis Článek se zabývá multisenzoriální výukou francouzštiny určenou především žákům s poruchami učení. Na praktickém příkladu je ukázáno, jak je možno pro výuku cizích jazyků využít digitální fotoaparát. Multisenzoriálním způsobem je zpracován francouzský gramatický jev dělivý člen a zároveň uvedena nová slovní zásoba.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.