Vlivy rodiny na komunikační kompetence žáků základních škol pro sluchově postižené v České republice a v Německu

Autoři

HRICOVÁ Lenka

Rok publikování 2010
Druh Další prezentace na konferencích
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis V příspěvku s názvem Vlivy rodiny na komunikační kompetence žáků základních škol pro sluchově postižené v České republice a v Německu bude zveřejněna část výsledků výzkumu k rigorózní práci autorky, která se týká komunikačních kompetencí žáků mladšího školního věku na základních školách pro sluchově postižené v České republice a v Německu, respektive německé spolkové zemi Baden-Württemberg. V rámci tohoto článku bude v souvislosti s komunikačními kompetencemi žáků poukázáno zejména na vlivy rodiny a bude zdůrazněna důležitost její role. Komunikace je jedním z nejdůležitějších cílů při vzdělávání žáků škol pro sluchově postižené a podmínkou pro úspěšné dosažení tohoto cíle je právě podpora ze strany rodiny, která představuje pro dítě velkou motivaci.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.