Criteria of the asssessment - support of the individualization and inclusive environment

Název česky Kritéria hodnocení - podpora individualizace a inkluzivního prostředí
Autoři

KRATOCHVÍLOVÁ Jana

Rok publikování 2011
Druh Uspořádání workshopu
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Účastníci byli seznámeni s výsledky výzkumu k hodnocení žáků v Evropské škole Brusel III a Karlsruhe. Byla provedena komparace výsledků a výsledkem se stala navržená kritéria hodnocení. Systematické učitelovo hodnocení žáka se ve spojení s jeho sebehodnocením stává důležitým nástrojem pro individualizaci výuky. Pomáhá definovat individuální cíle žáka a spoluvytvářet inkluzivní prosředí podporující rozvoj všech žáků.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.