Portfolio: hodnocení kooperativní práce ve škole
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2011 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Šimoník, O. (ed.) Příprava budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků na jednotlivých úrovních vzdělávání: kooperace, participace, konsekvence 2. díl |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | co-operation; co-operation work; portfolio; assessment; self-assessment |
Popis | Článek popisuje a shrnuje teoretické i praktické problémy hodnocení kooperativní práce ve škole a naznačuje, jakým způsobem může některé z nich řešit použití metody portfolia. Příspěvek se opírá o dílčí výsledky výzkumu provedeného v rámci autorovy disertační práce realizované jako případová studie zaměřená na portfolio jako metodu hodnocení a sebehodnocení. |
Související projekty: |