K problematice výzkumu vývoje vyučovacího předmětu (Nástin teoretických východisek disertačního projektu)

Autoři

JIREČEK Miroslav

Rok publikování 2011
Druh Článek ve sborníku
Konference Vybrané problémy oborové didaktiky dějepisu 4 (v disertačních pracích studentů doktorských studijních programů)
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova school subject; curriculum; comparative pedagogy; comparative-historical analysis
Popis Příspěvek se zabývá teoretickým pozadím disertační práce zkoumající vývoj vyučovacího předmětu dějepis. Krátce přibližuje srovnávací pedagogiku, kde upozorňuje na chybějící chronologické hledisko v rámci této disciplíny, a nastiňuje metodu výzkumu, za kterou byla zvolena historicko-srovnávací analýza. Příspěvek se zabývá také některými teoriemi, které se věnují výzkumu vývoje vyučovacích předmětů.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.