Cílená intervence v praxi internátu základní školy praktické
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2011 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Inkluzivní vzdělávání žáků se zdravotním postižením v základní škole. Inclusive Education of Students with Health Disabilities in Primary School. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Education of Students with Special Educational Needs |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | Drama in education etude ritual intervention strategy behaviour disorder institutional care intervention triangle social stability competences potentiality |
Popis | Článek prezentuje výstup z výzkumu metodiky intervenčních strategií s využitím etud dramatické výchovy pro podporu a posilování dětí v ústavní výchově s cílem prevence poruch chování. U dětí v institucionální výchově je zvýšené riziko vývoje poruch chování především z důvodu patologických popř. omezených příležitostí k učení. Cílenou intervencí formou dramatické výchovy je možné jim tato znevýhodnění kompenzovat. |
Související projekty: |