Obecné přístupy k žákům se speciálními vzdělávacími potřebami na středních školách

Autoři

BARTOŇOVÁ Miroslava

Rok publikování 2011
Druh Článek ve sborníku
Konference Analysis of Curriculum Supports for the Development of Key Competencies in Practical School Pupils
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova professional orientation pupil with special educational needs education secondary education teacher
Popis Problematika profesní orientace u dospívajících jedinců s postižením je stále v popředí zájmu našich i zahraničních odborníků. Záměrem našeho příspěvku je prezentovat výzkumné šetření, které navazuje na výzkumy realizované v rámci výzkumného záměru v předcházejícím období. Výzkumné šetření bylo zaměřeno na specifika přístupů k žákům se speciálními vzdělávacími potřebami ve středním vzdělávání s jejich možnostmi profesní orientace. Respondenty šetření byli výchovní poradci a žáci se SVP středních škol okresu Třebíč.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.