Analýza přínosu učebních opor pro rozvíjení klíčových kompetencí u žáků praktické školy

Autoři

BARTOŇOVÁ Miroslava

Rok publikování 2011
Druh Článek ve sborníku
Konference VÍTKOVÁ, M., OPATŘILOVÁ, D. (ed.) Inkluzivní vzdělávání žáků se zdravotním postižením v základní škole
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova secondary education practical school students with intellectual disabilities education research curriculum support
Popis Rámcové vzdělávací programy pro obor vzdělání praktická škola jednoletá a praktická škola dvouletá představují převratnou změnu v oblasti školství. Stanovují obsah, rozsah, podmínky a výsledky vzdělávání, které jsou povinné pro tvorbu školních vzdělávacích programů, které mohou školy do značné míry profilovat podle svých možností. Stať prezentuje dílčí výsledky výzkumného šetření zaměřeného na možnosti přístupů a práce s výchovně vzdělávacími prostředky využívanými v edukaci záků na praktické škole dvouleté.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.