Rozvíjení inkluzivní kompetence budoucích učitelů primární školy

Autoři

FILOVÁ Hana

Rok publikování 2011
Druh Článek ve sborníku
Konference Příprava budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků na jednotlivých úrovních vzdělávání: kooperace, participace, konsekvence. 1. díl.
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova primary education;primary school teacher; inklusive school; inclusive teacher; inklusive competence; education of pupils with special educational needs
Popis Příspěvek se zabývá problematikou rozvíjení kompetence k inkluzivnímu vzdělávání u studentů učitelství pro 1. stupeň ZŠ. Provedli jsme výzkum jejich reflexe vlastní připravenosti na inkluzivní vzdělávání na konci studia, která bude zapracována v další optimalizaci studijního programu oboru.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.