Poradenství a diagnostická kompetence učitele cizích jazyků v kontextu inkluzivního vzdělávání

Autoři

JANÍKOVÁ Věra

Rok publikování 2011
Druh Kapitola v knize
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis K aktuálním tématům odborného diskursu pedagogických věd i oborových didaktik patří problematika klíčových kompetencí učitele, která zahrnuje široké spektrum otázek teoretického i empirického výzkumu. V tomto článku je pozornost soustředěna na bližší vymezení diagnostické a intervenční kompetence učitele cizích jazyků v kontextu inkluzivního jazykového vzdělávání, přičemž intervence je zde chápana jako poradenství při učení se cizím jazykům. V závěru jsou představeny výsledky výzkumné sondy, která zjišťovala jaké metody pedagogické diagnostiky užívají učitelé německého jazyka a jakou formu jazykového poradenství žákům poskytují.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.