Identita v sociálně pedagogickém výzkumu: pole napětí, změn a začlenění
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2011 |
Druh | Editorství tématického sborníku |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Popis | Předkládaná publikace pojednává o proměnách osobní i sociální identity z pohledu sociálního pedagoga. Všímá si současných trendů v pojetí identity, jež následně aplikuje na konkrétní výzkumné případy. Sestává ze tří částí. První část, Identita jako pole kontinuálních změn, je koncipována tak, aby poskytla teoretické východisko pro další dva oddíly. Druhá část, Proměny identit a jejich výzkum, shromažďuje texty, které přinášejí ukázky prozatímních výsledků výzkumů a zároveň poukazují na nové možnosti výzkumného uchopení v této oblasti. V závěrečné části, Eibenthal: Identita na křižovatkách, se výzkumníci pokoušejí zachytit rozhodující aspekty života místních obyvatel vesnice Eibenthal v rumunském Banátu. |
Související projekty: |