Identita v sociálně pedagogickém výzkumu: pole napětí, změn a začlenění

Autoři

HRDÁ Martina ŠÍP Radim

Rok publikování 2011
Druh Editorství tématického sborníku
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Předkládaná publikace pojednává o proměnách osobní i sociální identity z pohledu sociálního pedagoga. Všímá si současných trendů v pojetí identity, jež následně aplikuje na konkrétní výzkumné případy. Sestává ze tří částí. První část, Identita jako pole kontinuálních změn, je koncipována tak, aby poskytla teoretické východisko pro další dva oddíly. Druhá část, Proměny identit a jejich výzkum, shromažďuje texty, které přinášejí ukázky prozatímních výsledků výzkumů a zároveň poukazují na nové možnosti výzkumného uchopení v této oblasti. V závěrečné části, Eibenthal: Identita na křižovatkách, se výzkumníci pokoušejí zachytit rozhodující aspekty života místních obyvatel vesnice Eibenthal v rumunském Banátu.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.